Als er iets mis gaat, of als u ontevreden bent..

Voor iedereen die in onze samenwerking ergens tegenaan loopt en overweegt om een klacht in te dienen.

Hoe gaan wij om met een klacht?

U heeft altijd het recht om een klacht in te dienen bij onze onafhankelijke klachtencommissie. Alvorens u dit overweegt gaan wij er vanuit dat u eerst geprobeerd heeft de klacht of onenigheid met ons te bespreken. Ons uitgangspunt is altijd om in gezamenlijkheid tot een oplossing te komen. Mocht u ondanks onze gezamenlijke inspanningen toch een klacht willen indienen, leest u dan verder.

U ontvangt zorg vanuit de WMO/WLZ .

De zorgverlening die u ontvangt valt onder de WKKGZ. Deze klachtenregeling beschrijft de procedure die geldt wanneer een persoon een klacht wil indienen
tegen een zelfstandige zorgaanbieder die aan hem of haar zorg verleent. Onder aan deze pagina vind u een knop voor het klachten reglement en een aanvullende folder met informatie.

U ontvangt zorg vanuit de Jeugdwet

De zorg die u ontvangt val onder de jeugdwet. Hiervoor geld een andere klachtenprocedure. Klikt u onder aan de pagina op de juiste link voor meer informatie